Nyomdaipari szakemberként tisztában vagyunk vele, hogy hatással vagyunk globális környezetünkre, ezért is igyekszünk minél többet tenni a környezetvédelemért a nyomtatás során alkalmazott technológiák „zöldítés”-ével.
Fontosnak tartjuk kihangsúlyozni társadalmi felelősségvállalásunkat, igyekszünk edukálni a társadalom tagjait – fiatalokat, és régebb óta fiatalokat – a környezetvédelem nyomdaipari aspektusaival kapcsolatosan. A nyomdaipar termékeivel naponta találkozunk, azonban ezek életciklusáról, újrahasznosíthatóságáról, ökológiai lábnyomáról nagyon hiányosak az információk.
Az EFOTT nyári fesztiválra készülve a Konica Minolta Kft. marketingcsapata segítségével egy új „zöld” brandet találtunk ki, melynek égisze alatt szeretnénk a jövőben a környezetvédelemmel és fenntarthatósággal kapcsolatos üzeneteinket célba juttatni.
A papírárakkal kapcsolatos híreket augusztus végén küldte meg a nemzetközi Intergraf.
Bővebben itt lehet SuPAPERman-ről olvasni:
https://drive.google.com/file/d/1VpswuWaUcNudvUEr8vmgzOT–ecrmght/view?usp=sharing