A Walz csomagküldő cég a nyomtatott marketing egy új megközelítését teszteli. A cég most először alkalmaz mesterséges intelligenciát egy katalógusa létrehozásához a termékek kiválasztásánál, a tervezésnél, és az elrendezésnél is.
A Walz évtizedek óta küldi vásárlóinak termékkatalógusait szabványos formátumban, minden címzett azonos tartalmat kap kézhez. Ezzel az ügyfelek olyan termékajánlatokat is kapnak, amik nem relevánsak a számukra. Ennek megoldására a cég együttműködik a Paraboost AI szolgáltatóval, együtt igyekeznek megvalósítani az adatvezérelt megközelítést és az automatizált nyomtatást.
Az AI vezérelte gyártás során működési változások is történnek. A hagyományos katalógus létrehozásán grafikusok, szövegírók, logisztikai koordinátorok dolgoztak. Azzal, hogy ezeket a feladatokat az AI kezeli, a teljes folyamat és a gyártás is rugalmasabbá válik, csökken a humán munkaerő igénye, és kisebb mennyiségeket kell a cégnek a termékekből készleten tartania.
Jelenleg a projekt teszt-fázisban tart, ám a Walz további alkalmazási területek után kutat. A jövőben a vevők újra-elköteleződésére számítanak a személyre szabott katalógusok kiküldésével.