Elfekvő raktárkészlet értékesítése - új kínálat

Sok nyomdában okoznak gondot az „elfekvő” raktárkészletek. Jelentős pénzügyi forrásokat kötnek le, de az értékesítésre nincs megfelelő kapacitás a cégen belül. Más esetben viszont szükség volna egy kisebb mennyiségű papírra, lehetőleg kedvezőbb áron. Feltöltöttük a nyomdák legfrissebb - november 21-i - kínálatát.

Szövetségünket több cég is azzal kereste meg, hogy kommunikációs fórumaink és kiterjedt adatbázisunk segítségével közvetítőként támogassuk a papír raktárkészletek értékesítését, az üzleti partnerek egymásra találását.

A szolgáltatás működése

A szolgáltatást igénybe vevő cégeknek a letölthető dokumentumokban (jobb oldali sáv) található regisztrációs nyilatkozatot és céges adattáblázatot kitöltve és aláírva meg kell küldeni az oktatas@fedprint.hu email címre. A céges adattáblázatba korlátlan mennyiségű tétel tölthető fel, nincs fajtánkénti korlátozás sem.

A szolgáltatást szövetségi tagságtól függetlenül bármely Magyarországon működő nyomdai vállalkozás igénybe veheti.

A nyilatkozat alapján díjbekérőt küldünk a cégnek. A céges adattáblázatba megjelölt papírtermékek közzétételének feltétele, hogy a díjbekérő összege kiegyenlítésre kerüljön a megjelenést megelőzően.

Ezt követően meghirdetjük a cégek összesített és aktualizált hirdetését.

Eladásra kínált papírtermékek meghirdetése

Az eladásra kínált papírtermékeket honlapunk – www.fedprint.hu - fő oldalán (a hírhez kapcsolódó letölthető dokumentumok között) tesszük közzé, amely bárki számára elérhető. 

Ezen túl közvetlen emailt küldünk az adatbázisunkban szereplő több száz nyomdának a céges adattáblázat melléklésével. 

Továbbá hetente két posztot töltünk fel a meghirdetett termékekről a közel 3000 nyomdai tagot számláló Facebook csoportunkba:

 https://www.facebook.com/groups/535998157051717

A többfajta online kommunikációs csatorna lehetővé teszi, hogy minél több potenciális vevőt érjünk fel. Folyamatosan bővítjük az adatbázisunkat. 

Határidők, a hirdetés időtartama

A közzététel 2 hét időtartamra vonatkozik, minden páratlan hét hétfői napján kezdődik és a következő, páros hét utolsó munkanapján, pénteken zárul.

A kitöltött regisztrációs lapot és céges adatlapot minden páros hét hétfő 17:00 óráig kell megküldeni Szilágyi Judit címére, oktatas@fedprint.hu.

A közzététel meghirdetett időtartama alatt – az eladás miatti törlést kivéve – módosításra, új adat közzétételére nincs lehetőség.

Regisztrációs díj

A szolgáltatást igénybe vevő cégek regisztrációs díjat fizetnek. A díj mértéke függ a cég szövetségi tagságától és az eladásra kínál tételek számától. A Szövetség tagjai, valamint a 6. tételtől a regisztráló cégek kedvezményben részesülnek.

SZÖVETSÉGI TAGVÁLLALATOK SZÁMÁRA AZ ELSŐ KÖZZÉTÉTEL SORÁN 5 TÉTELT INGYENESEN, A TÖBBIT A DÍJTÁBLÁZAT SZERINT TESZÜNK KÖZZÉ. A kedvezmény a szolgáltatás első igénybevételére vonatkozik, a továbbiakra már nem, függetlenül a két regisztráció között eltelt időre.

Tételszám

2 hét időtartam  

a Szövetség tagjai részére

2 hét időtartam  

nem tag cégek részére

1- 5 tételig50.000 Ft100.000 Ft
6 - 10 tételig80.000 Ft160.000 Ft
11 tétel felett (korlátlan számú tétel felrakása)100.000 Ft200.000 Ft

Szolgáltatásunk kizárólag a meghirdetett papírkészletek értékesítésének támogatását, közvetítését szolgálja, a tényleges üzletkötési folyamatban nem veszünk részt. Az adatok valódiságáért a cégek felelnek.

Bővebb információért kérjük keresse Szövetségünk munkatársait:

Dr. Peller Katalint a peller@fedprint.hu email címen, vagy Szilágyi Juditot az oktatas@fedprint.hu email címen.